
Vážení rodiče, milí žáci, neboť distanční výuka nás všechny provází již velmi dlouhou dobu a zřejmě ještě nějaký čas nás provázet bude. Rozhodli jsme se přehledně a co možná nejsrozumitelněji sestavit a zformulovat desatero jejích základních pravidel. Uvědomujeme si, že zatím nejsou součástí Školního řádu, ale jejich dodržováním a respektováním docílíme zkvalitnění naší práce a věříme, že i spokojenosti nás všech zúčastněných. I ve škole musíme dodržovat pravidla chování a toto desatero nám všem pomůže při budoucím návratu nás všech do školy na prezenční výuku.
Děkujeme za pochopení, vedení školy.
- V úvodu vyučovací hodiny si všichni žáci zapnou kamery a pozdraví se s vyučujícím a ostatními žáky, na konci hodiny se stejným způsobem rozloučí.
- Nemá-li žák funkční kameru či mikrofon, omluví se před hodinou učiteli a případně stručně navrhne, jak bude do příště problém řešit.
- Žáci mají mít při on-line výuce zapnuté kamery, neurčí-li vyučující jinak.
- Při nedostatečném technickém vybavení pro on-line výuku nabízí škola techniku k zapůjčení.
- Žák neprodleně zapíná mikrofon, když dostane slovo.
- Na on-line hodiny se žák připojuje vždy včas.
- Veškeré záležitosti a případné omluvy týkající se konkrétních vyučovacích předmětů řeší žák výhradně s vyučujícím onoho předmětu, absenci v hodinách také samozřejmě s třídním učitelem.
- Z důvodu zachování určité důstojnosti, úrovně a základní slušnosti ve vyučování požadujeme, aby se žáci účastnili on-line hodin pouze ve vhodném denním oblečení a pokud možno v sedě u stolu.
- V průběhu on-line hodin žák nekonzumuje jídlo.
- On-line hodin se účastní pouze pedagogičtí pracovníci a žáci. Jakékoli zasahování jiných osob do on-line hodiny není přípustné. K případnému řešení připomínek a problémů slouží konzultace vyučujících a třídní schůzky.